You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

1. Високошвидкісні безлімітні тарифні плани для фізичних осіб

Зазначені в таблиці тарифні плани діють з 01.06.2024 р. для клієнтів, що мешкають у багатоповерхових будинках

Тарифний план Абонплата, грн/міс Швидкість, Мбіт/с Телебачення, канали
Базовий 200 100 Мбіт/с* -
Базовий ТБ 250 100 Мбіт/с* > 100
Преміум 300 1 Гбіт/с* -
Преміум ТБ 350 1 Гбіт/с* > 100
Базовий Оптичний 250 250 Мбіт/с* -
Базовий Оптичний ТБ 300 250 Мбіт/с* > 100
Преміум Оптичний 300 1 Гбіт/с* -
Преміум Оптичний ТБ 350 1 Гбіт/с* > 100
* Фактична швидкість буде залежати від пропускної властивості клієнтського обладнання.

2. Безлімітні тарифні плани для фізичних осіб (приватний сектор)

Зазначені в таблиці тарифні плани діють з 01.06.2024 р. для клієнтів, що мешкають в приватному секторі

Тарифний план Абонплата, грн/міс Швидкість, Мбіт/с Телебачення, канали
Приватний сектор 300 300 Мбіт/с* -
Приватний сектор ТБ 350 300 Мбіт/с* > 100
Приватний сектор Гб 350 1 Гбіт/с* -
Приватний сектор Гб+ТБ 400 1 Гбіт/с* > 100
* Фактична швидкість буде залежати від пропускної властивості клієнтського обладнання.

Корисна інформація

  • До трафіку відноситься сумарний вихідний та вхідний трафік мережі Internet .
  • Статистику стану рахунку можна отримати в особистому кабінеті за адресою https://bill.zeusnet.ua
  • Оплата послуг здійснюється внесенням авансу на свій рахунок. Списання білінговою системою Ваших грошових коштів відбувається по мірі використання послуги.
  • Зміна тарифного плану на більш дорожчий (наприклад: з тарифу «Стандарт» на «Базовий») здійснюється безкоштовно, а повернення на більш дешевший (наприклад: з тарифу «Базовий» на «Стандарт») коштує 50 грн. При переході на інший тарифний план на рахунку повинна бути сума, що дорівнює (або більша) за щомісячну абонентську плату для вибраного тарифу.
  • Один раз на місяць абонент може скористатися послугою «відстрочка платежу». Мається на увазі відкриття нового розрахункового періоду строком на 5 днів шляхом списання з особового рахунку клієнта суми, що дорівнює його щомісячній абонплаті. Протягом дії відстрочки платежу (5 календарних днів) абонент зобов’язаний погасити заборгованість, що дорівнює щомісячній сумі оплати згідно свого тарифного плану. Інакше доступ до мережі Internet буде автоматично призупинено до погашення заборгованості.

3. Тарифні плани для юридичних осіб

Організаціям та корпоративним клієнтам ми завжди готові запропонувати повний спектр комплексних рішень, що стосуються вирішення питань Internet технологій. Тарифні плани підбираються індивідуально, в залежності від обсягу та складності проекту. Для отримання більш детальної інформації Ви можете звернутися за телефоном:
8 (096) 775-10-10.