You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

З метою покращення якості обслуговування, поліпшення інформування та створення можливості самостійного вирішення низки питань було створено та запроваджено спеціальний бот-помічник для популярного месенджера Telegram.

1. Що може бот?

  • надати вчасну інформацію про стан свого балансу, особисті дані та деталі тарифних планів та спеціальні пропозиції;
  • надати змогу написати звернення до служби технічної підтримки та отримати відповідь у Live-режимі;
  • вчасно слідкувати за всіма змінами або нововведеннями;
  • замовити, придбати або сплатити будь-яку послугу, яка надається провайдером;

2. Початок роботи та реєстрація

  • Для того, щоб почати роботу з ботом знайдіть його за відповідним посиланням: t.me/zeusnetsupport_bot.
  • Погодившись відкрити посилання у додатку Telegram (на комп'ютері чи телефоні) ви маєте побачити чат з вікном привітання бота-помічника.
  • Натисніть на кнопку START для початку роботи з ботом
  • Для авторизації та подальшої роботи з ботом, вас треба ідентифікувати, як абонента всередині мережі. Це робиться по номеру телефона на який зареєстровано обліковий запис вашого Telegram акаунту і облікового запису абонента у мережі.
    Натисніть кнопку "Авторизуватись" для того, щоб надіслати боту свій номер телефона. Якщо він збігається з номером, який закріплено за вашим обліковим записом абонента в мережі, то реєстрацію буде завершено і ви зможете розпочати взаємодію з чат-ботом.
  • Якщо ваш обліковий запис телеграм-акаунту зареєстровано на інший номер телефону, або ви з якихось причин хочете залишити його анонімним, тоді зверніться до технічної підтримки та попрохайте закріпити ваш телеграм-акаунт до облікового запису в мережі за допомогою ID-номеру який вам покаже бот.

3. Головне меню

Після вдалої реєстрації вам відкриється низка можливостей, які ми згрупували в наступні розділи:

  • Персональна інформація - містить у собі низку розділів, які дозволять вам перевірити свої особисті дані, отримати детальні дані про тарифний план або побачити коли останнього разу ви робили платежі. Цей розділ містить суто інформаційний характер та дозволить вам пригадати чи подивитись свою персональну інформацію.
  • Загальна інформація - даний розділ увібрав у себе все, що вам необхідно знати, як абоненту. Тут ви легко зможете отримати інформацію про існуючі тарифні плани, деталі та умови перегляду трансляції телевізійних каналів від наших партнерів OmegaTV та OllTV, перелік та умови наявних акцій та всі публічні документи (зокрема публічний договір абонента).
  • Поповнити рахунок - дивовижно, але технології вже дозволяють поповнити свій особистий рахунок не покидаючи інтерфейс улюбленого месенджера. Всього один клік по цій кнопці дозволить вам зробити оплату за послугу доступу до мережі Internet.
  • Написати звернення - ви не можете зателефонувати до нас або, можливо, маєте питання, яке можна вирішити у режимі онлайн-листування? Напишіть його боту, а він вже адресує ваше питання службі технічної підтримки. Ви будете приємно вражені тим, що тепер можна отримати відповідь на ваше запитання в улюбленому месенджері.